Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kleur of anderszins
Ik onherroepelijk toestaat Tubbs Snowshoes, haar filialen, agenten, vertegenwoordigers, licentiehouders en toewijzers voor altijd, zonder toestemming, de foto's of www.marcuyas.es foto's te gebruiken (inclusief maar niet beperkt tot transparanten, negatieven, afdrukken, digitale gegevens of andere fotografische Foto's) ("Foto's") een onbeperkt aantal keren op welke manier dan ook, Tubbs Snowshoes vindt geschikt in alle media die nu al of gedeeltelijk bekend of samengesteld zijn, of samengesteld of vervormd zijn in karakter of vorm, zonder beperking van wijzigingen of wijzigingen , Of reproducties daarvan in kleur of anderszins, door het hele universum, zoals voorzien in deze sectie. Ik stem ook in met het gebruik van drukwerk in samenhang daarmee.

Ik begrijp dat bij het indienen en / of bezorgen van foto's Adidas Superstar Femme Noir aan Tubbs Sneeuwschoenen, de foto's door Tubbs Sneeuwschoenen Nike Air Max 90 Mujer Negras mogen worden gebruikt voor welke doeleinden dan ook. Ik verklaar dat ik zelfstandig de foto's heb gemaakt die ik heb meegedeeld aan Tubbs Sneeuwschoenen Adidas ZX 700 Femme en / of dat ik alle rechten, machtigingen heb (waaronder, maar niet beperkt tot, de rechten om de gelijkenissen van mensen te gebruiken, indien aanwezig in de Foto's), toestemming En / of rechten op het www.tenirlaroute.fr gebruik en licentie van deze foto's aan Tubbs Sneeuwschoenen. Ik ga ermee akkoord om alle acties (inclusief de uitvoering van documenten) die redelijkerwijs door Tubbs Snowshoes worden aangevraagd, te volgen, perfect of bewijs van de voorgaande representatie en / of de licentie die hierin wordt uiteengezet.

Ik hiermee afstand doen van: i) enig recht dat ik het afgewerkte product, de reclamekopie of enige drukwerk die in verband daarmee mag worden gebruikt of het gebruik waarop het mag worden toegepast, mag inspecteren of goedkeuren; Nike Air Max 2016 Mujer (Ii) eventuele aansprakelijkheidsverplichtingen die ik in verband met deze vrijstelling mag hebben; Nike Air Max 90 Mujer Rosas En Nike Air Max Tavas Damen (iii) het recht om deze Release te intrekken.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)